maandag 29 november 2010

Writer's block

Geveld door een flinke verkoudheid, een buikvirus en flinke misselijkheid door de medicatie beleefde ik afgelopen week een waar "writer's block".
Ik had echt totaal geen fut om verslag uit te brengen, geen zin om überhaupt iets te doen, mijn computer kreeg zelfs last van afkickverschijnselen ;-)

Al hoestend, snotterend en knabbelend op een rijstwafel zijn we woensdag naar Rotterdam gereden. Daar viel het gelukkig allemaal erg mee, ondanks de drukte toch weinig wachttijd en we waren al vroeg in de middag weer terug in Nijmegen.

Bij de hematoloog was er weinig nieuws, mijn huid blijft nog steeds rustig en dus is de prednison weer verlaagd naar 2 x 5mg per dag en als er komende woensdag niets veranderd is kan het verder verlaagd worden naar 1 x 5mg per dag (hopelijk dat mijn "prednison koppie" vanaf dan eindelijk eens gaat verdwijnen!). Als test, om te kijken of daar de ergste misselijkheid vandaan komt, moet ik een week geen Glivec gebruiken en vooralsnog lijkt het idd de grootste boosdoener. Mijn bloedwaarden zagen er ook weer normaal uit.
Ik moest mijn verkoudheid en het buikvirus goed in de gaten houden, maar hoefde gelukkig geen extra antibiotica en op het moment dat ik dit nu schrijf voel ik me gelukkig stukken beter, dus mijn lijf kan zich zelf nog wel een beetje herstellen, een goed teken! Erg fijn, want nu hoef ik pas 10 december weer op controle!

Bij de neuroloog was het nog sneller gedaan. Uit de lumbaalpunctie is geen oorzaak van mijn slapende linkerkant gekomen. Wat nu wél de oorzaak is blijft onzeker, maar voor dit moment wordt de hernia (6de borstwervel) als boosdoener aangewezen, hoe (blijkbaar) zeldzaam dan ook. Ik wordt in de gaten gehouden, maar meer kunnen ze op dit moment niet doen en zal ik maar moeten wachten tot het vanzelf een keer weggaat.

Dus 10 december pas weer naar het ziekenhuis :-) tot die tijd verwacht ik niet heel veel nieuws, maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte zodra er weer iets te melden is!!

Greetz!
Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten