woensdag 17 maart 2010

update: woensdag 17 maart 2010

Zojuist een telefoontje van mijn arts gehad en er is al iets meer zekerheid dat er geschikte donors zijn! Helaas geen overtuigende zekerheid, maar wel meer dan afgelopen maandag!
Het is moeilijk om geen duidelijke "Ja!" te horen te krijgen, maar er zijn nog zoveel dingen die er voor kunnen zorgen dat het alsnog niet door gaat dat er steeds niet verder gegaan wordt dan een "misschien" of "waarschijnlijk", begrijpelijk maar af en toe erg frustrerend. Ze mogen me immers niet dood maken met een blije mus ;-)
De volgende stap is nu dat ik door Erasmus MC Rotterdam benaderd wordt voor een informatief gesprek en dat er vanuit daar besloten wordt of ik het transplantatie-traject en dus de studie in kan. In Rotterdam zullen we ook gaan bespreken of we wachten op de tweede chronische fase met behulp van Nilotinib of dat het versneld moet worden met een chemokuur om sneller getransplanteerd te kunnen worden.

Komende maandag ga ik voor controle weer naar het Radboud, hopelijk weet ik dan weer iets meer!

Greetz!
Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten